Wanneer je niet tevreden bent over de geboden hulp, is dit met elkaar bespreken de beste optie. Hopelijk leidt dit tot het verhelpen van je klacht. We zullen dan samen op zoek gaan naar een passende oplossing. Mochten we er niet uitkomen kun je altijd terecht bij een onafhankelijk vertrouwenspersoon van het AKJ (Advies Klachtenbureau Jeugdzorg) die je advies kan geven en ondersteunen. Voor meer informatie: www.Jeugdstem.nl
De Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz) heeft als doel klachten op een laagdrempelige wijze te behandelen. Praktijk MiND is aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling genaamd Klachtenportaal Zorg. Voor meer informatie: www.klachtenportaalzorg.nl
Wij vinden het belangrijk om terug te horen hoe onze hulpverlening ervaren wordt. We versturen daarom elk kwartaal een tevredenheidsvragenlijst die digitaal ingevuld kan worden. We werken met een digitaal dossier waarin deze vragenlijsten verstuurd worden. Het digitale dossier is ook altijd in te zien door jongeren vanaf 16 jaar en/ of wettelijk vertegenwoordigers.